Vorig jaar raakten wij in gesprek met Jelle. Toen nog Gezel met Jel. Wij ontmoeten een ondernemer die overloopt van enthousiasme, grenzeloos ambitieus en een meesterbrein. Samen wisten wij zijn visie te vertalen naar een business strategie met een slim marketingmodel. Het was een fantastische reis van het opzetten van WIJZIJNJELLE. Perfectionisten, maar dan heb je ook wat! Wij staan aan de vooravond van de vele successen van deze inspirerende jonge ondernemer. Bedankt Jelle van Buul voor het vertrouwen en team WIJZIJNJELLE. Jij hebt dit als geen ander verdiend! Een volledige transformatie van A naar B: van strategie tot campagne en website! De geboorte van een eeuwige partnership. Op naar onze volgende mijlpaal.
Een samenwerking die vanaf dag 1 klopte! Jelle is een jonge en inspirerende ondernemer. Van jongs af aan heeft Jelle kennis gemaakt met het ondernemerschap.
Jelle zijn ouders zijn gerenommeerde ondernemers en eigenaar geweest van een regionale horecagelegenheid: De Molen te Nieuwkuijk. Het vak is Jelle dus letterlijk met de paplepel in gegoten. Collega Chester raakten met Jelle in gesprek tijdens een private diner. Uiteraard door Jelle verzorgd. Chester nodigde Jelle uit voor een vrijblijvende kennismaking en vanaf dat moment was de samenwerking geboren.
Jelle weet ons team altijd enthousiast te krijgen en zijn nieuwe ideeën vliegen ons om de oren. Jelle loopt bij ons op kantoor de deur plat. Jelle heeft echt een talent voor zijn vak en beoefent het vak met volledige overgave. Alles of niets mentaliteit! Hij heeft geen traditionele tunnelvisie op horeca, maar hij weet kwaliteit van eten en klantbeleving in perfecte harmonie te brengen met een bourgondische touch. Elke samenwerking is persoonlijk. Wij gaan samen onze doelen behalen!
Wij werken met onze eigen filosofie het Marketing Smartheads model. Een unieke strategie hoe de onderneming van situatie A naar situatie B dient te transformeren. Het marketingmodel is de rode draad in de strategie. Jelle is snel gegroeid met zijn vorige onderneming ”Gezel met Jel”. Juist door corona heeft Jelle een naamsbekendheid kunnen opbouwen en een eigen klantenkring kunnen verbinden. Maar met oog op de toekomst en ambities voor groei volstaat dit concept niet meer. Het team van Marketing Smartheads heeft het marketingmodel opgezet om de nieuwe koers te kunnen varen.
Jelle liep met zijn huidige bedrijfsstrategie vast en zocht naar een stip aan de horizon. De koers die hij moest varen als ondernemer! Samen zijn wij tot het concept WIJZIJNJELLE gekomen. Een nieuwe concept. Een concept dat past bij de nieuwe strategie. Jelle kan nu groeien van ik naar wij, want om zijn dienstverlening breed aan te kunnen bieden moet hij een team bouwen.
Wij hebben samen elke stap in het marketingmodel uitgedacht. Het team is geselecteerd en geworven. Samengesteld als de beste van de klas! Tot het live gaan van het nieuwe concept. Jelle was al flinke stappen aan het maken en juist met die reden hadden wij besloten de wereld te vertellen dat ‘Gezel met Jel’ zou stoppen. De berichten en telefoontjes stroomde binnen. Huh, wat? Hoe kan dit nou Jelle?! Samen hadden wij afgesproken 48 uur later maken wij bekend dat wij niet stoppen, maar verder gaan als: WIJZIJNJELLE. Op de piek van alle aandacht! Dit heeft een soort olievlek gecreëerd in het netwerk en ervoor gezorgd dat iedereen aan het aftellen was naar het moment. Toch weer iets geleerd van al die persconferenties! Met als eindresultaat: 5.954 accounts bereikt, waarvan 5.184 niet volgers. Dit is pas het begin van het marketingmodel!
Volg WIJZIJNJELLE op Instagram en neem een kijkje op de nieuwe website: wijzijnjelle.nl