We stellen het brein graag op de proef. Vanzelfsprekend dat wij ondernemers graag uitdagen naar een volgend niveau. Maar dat geldt ook andersom: wij werken graag met ondernemers die ons uitdagen. Nikki Habraken – eigenaresse van Kix Dance is zo’n onderneemster. Zij heeft in 8 jaar tijd Kix Dance weten uit te bouwen tot een plek waar iedereen zichzelf kan zijn en leden zelfs kunnen ontplooien tot landskampioen.
Hoe kunnen we ons 8 jaar bestaan op een unieke manier vieren? Van dat soort vragen gaat ons brein direct werken en schieten we met brainfarts over de tafel. We vonden het belangrijk om het logo te restylen, maar niet volledig te veranderen. Het logo heeft geschiedenis en de strepen zijn onder deze kleuren door het team verkregen. We werken ideeën graag concreet uit, zodat een visie werkelijkheid kan worden. Dus aan de slag!
Het cijfer 8 heeft een belangrijke betekenis in het leven van een danseres. Bij dansen tel je tot de 8. Daarom zeg je 5..6..7..8 en vervolgens begin je met dansen bij het getal 1. Het cijfer 8 staat centraal in het leven van Nikki, dus ook in de campagne. Elke ochtend 08:00 en avond 20:00 lanceerde we een nieuwe kernwaarden als aanloop naar de bekendmaking van het nieuwe logo. In 4 dagen tijd hebben we de nieuwe 8 kernwaarden gelanceerd met als big bang de nieuwe rebranding. Ja klopt, 8 dagen, was nog leuker geweest, maar uit ervaring kun je de doelgroep niet zo lang vasthouden.